De EMD E 23B: IMO III gecertificeerd met slechts kleine aanpassingen

Door de continue optimalisatie van het bewezen design voldoet de E 23 aan de toenemende strenge wereldwijde emissie eisen. Door slechts kleine aanpassingen, en het voorkomen van kostbare technologieën zoals een ‘common-rail’ brandstofinjector, maakt de E 23B gebruik van volwassen SCR technologie om aan de US EPA Tier 4F en IMO III standaarden te voldoen. Dit zorgt voor maximaal vertrouwen en minimaal risico in uw dagelijkse werkzaamheden.

Het geïntegreerde Selective Catalytic Reduction (SCR) systeem op de E 23B..

..reduceert de NOx emissie in een compacte ruimte.

..stelt de motor in staat te opereren met een maximaal thermisch rendement  wat zorgt voor een verlaging in brandstofverbruik tot maar liefst 7%.

..heeft geen significant effect op het design of de operatie van de motor.

..maakt het mogelijk volledig onderhoud van het SCR systeem uit te voeren in de machinekamer.

..minimaliseert de engineering en cunstructie kosten van een schip.

..voorkomt het gebruik van complexe and onderhouds behoevende technologiën.

Lees meer op onze website of in deze brochure.

Engine Ratings